Sist, men ikke minst, synes Timp 1. 5 din er pålitelig i teknisk land i motsetning til Hoka. En bestemt Évo Speedgoat, uansett, akkurat som den første Timp, vil dine 1. 5 ikke oppleves nesten maksimalt. Når du beveger Timp-en et utpreget volum av ganske fjærende støtte, tenker Evo Speedgoat ytterligere motstandsdyktig til slutt og gir litt større strøm tilbake. Dessuten gir det større sikkerhet i motsetning til Timp 1. 5 - Vi har absolutt ikke forestilt oss dobbelt med hensyn til å tråkke i Nike Air Foamposite One sko, skjerpet skitt inni Evo Speedgoat, men du oppdager sikkert om du har et territorium med en spesielt skjerpet god ole 'inne i Timp 1. 5. Når det er sagt, din Evo Speedgoat er smalere i form kan gjøre det til en mindre mengde koselig for meg i langvarig går i motsetning til Timp 1. 5. Hva mer, det gir mye mindre terrengopplevelse i motsetning til Timp 1. 5.
Longevity
I likhet med en Kobe IV Protro Wizenard sko mye av Altra walk joggesko. Vi har brukt, Timp 1. 5 's mest betydningsfulle svakhet ser ut som det er lang levetid.
Umiddelbart etter 350 ml, endte ektefellen min og jeg opp med å være sikker på at denne Timp 1. 5 fikk minst ytterligere 100 ml sluttet i den. 37 minutter etterpå, overdelene dine blir helt ødelagte og om lag. Akkurat det som begynte mens en rekke click here minimale frosker på innsiden av foldeplassen i foten raskt gikk videre for deg til gapende divoter der Nike Air Max 1 sko jeg raskt kan forme et antall håndflater.
Min ektefelle og jeg endte opp med å bli spesielt bummed angående den øverste øyeblikkelige ødeleggelsen, siden hjelpsomt til å redusere, Timp 1. 5 endte opp med å støtte veldig bra. DuraTread yttersåle silikonfunksjonene dine er hengt sammen, synes likevel å være utrolig veldig bra tar i betraktning hvor mange ml som involverer Nike Air Max 270V2 Black Tech-sko robuste jogging Vi har lagt på ideen. Når du beveger tappene mer og mer til en viss grad, tar på deg og ikke blir helt lurt. Mellomhulen din til og med nå virker som om de har en god mengde livsstil sluttet i det også, har fotens funksjoner komprimert noe.